2009. július 25., szombat

Sajnos tényleg ...

Még el sem kezdődőtt, máris vége... de jobb így! mert ha ilyeneken megsértődik-már most??!!
Sebaj, igyekszem nem törődni vele!
Élvezem, hogy szórakozhatok, incselkedem.Egy régi "álom" válhat valóra!
Újra írkálunk, de nem mondtam szinte senkinek. Élvezem, pedig tudom, hogy nem kellene. :D De ilyen az élet! Szeretem a kihívásokat! talán megbánta a múltkori eltűnést... nem is működhetett volna Krisztiánnal, mert ezt a szélhámost nem tudtam kiverni a fejemből- bár bevallani sem mertem senkinek. Görcsösen "akarom", ezért nem sikerül. De ennek vége! Életre kelek és semmivel nem foglalkozok, csak élvezem az életet! Megteszem, ami jólesik!:D
Samukám hazajött a nyaralásból, de még nem tudtunk beszélni. Pedig ki akartam kérni a véleményét! De talán majd ma! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése