2009. augusztus 13., csütörtök

Újra itthon! Prága meseszép! az idegenvezetőn fenomenális volt! NAgyon cuki..persze hoztam a formám, szegény srácot eső nap nagyon zavarba hoztam... de másnapra magához tért. :D
Samu rokonokat látogat... de azért beszéltünk..kilátásba heyezte, hogy éjjel hívni fog. Nem az első lenne, nem esem kétségbe.
Öcsém mutatott kocsikat, kinézett egy bicót magának..persze megint a legdrágábbat. Mondtam is neki, hogy semmi gond... Mi mindig a legdrágábbat szúrjuk ki, örökletes betegség anyai ágon.
Falom a könyveket, csöppet zombi vagyok már... de most ittam kávét, hogy tudjam folytatni. Nem lehet letenni őket!!! Ki kell olvasnom gyorsan az egész Halkirálynő sorozatot!
Reggel ellopták a reggelire vett bontott csomag kekszemet!! Nem térek észhez rajta!!! Tiszta őrület!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése