2009. szeptember 11., péntek

Hát csak úgy szeress, ahogy szeretni érdemes. Semmivel sem törődve, szabadon hagyva engemet.

Erről a Vavyan idézetről jut eszembe, hogy a pasik vajon miért félnek úgy az eljegyzéstől??
Nem tudok pasi fejjel gondolkodni, sőt... kiigazodni sem tudok rajtuk- öcsémen sem :)
Csak azt tudom, hogy számomra mit is "jelent" az eljegyzés.... Nem kell az oltárhoz rohanni utána! Számomra csupán az összetartozást szimbolizálja, a komoly szándékot. Talán a mostani világban megállja a helyét.. ettől függetlenül még soha nem voltam menyasszony. :)
Samuka egyszer azt mondta, ha azzal itt tudna tartani, akkor megkéri a kezemet, hát ilyen egy igazi barát. Szerintem Dia is bármit megtenne, hogy itthon maradjak. Én még nem tudom mi lesz... amíg nem voltam kint, hogy is dönthetnék??? Szeretném, ha valaki tényleg szeretne és szeretnék szerelmes lenni! Zs megkérdezte az első beszélgetésünk alklamával, hogy magammal vinném-e. Nem tudom mennyire gondolhatta komolyan...talán egyszer szóba kerül. Nem merem feszegetni a témát.. Itt vagy ott, de boldog szeretnék lenni. Nem tudom mit csináltam rosszul, hol a hiba bennem, mert már csak én vagyok szingli, minden barátnő vagy menyasszony vagy feleség vagy már babázik...csak én vagyok ennyire béna???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése