2009. november 13., péntek

olyan semmilyen...nagyon egyedül...

Nem is tudom leírni, hogy milyen a hangulatom... Olyan semmilyen...
Nagyon egyedül érzem magam. :-(
Pedig ott a párom, igaz távol és itt vannak a barátok.A család.. és mégis.
Pedig annyi szép történik, boldognak kellene lennem.
Ma megjött a korim! Tök szép és jó is- szerencsére!

Holnap lesz Zsopi és Gábor esküvője! Sokat gondolok rájuk- és tűnődöm, hogy milyen érzés lehet..

Megszületett a Teri néni 3. unokája! :-)

Végre véglegesítettem a foglalást, amin napok óta dolgozok.

Holnap jön Dia és Mónika... csapunk egy csajos estét.

És hiányzik Ő. Méghozzá veszettül. Jó lenne leülni és beszélgetni, sétálni és hozzá bújva elaludni...

Újra agykontrollozok.... rájöttem, hogy csak én tehetem jobbá az életemet és ezért tennem is kell, először is a hozzáállásomat kell megváltoztatnom. Túlságosan is alábecsültem magam az utóbbi időben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése