2010. november 13., szombat

Most nezem, lassan ket honapja nem irtam egy szot sem....

Kozben mar nem is otthon vagyok, hanem anyaeknal Kanadaban. :)

Ez jo, viszont a baratok hianyoznak. Nem egyszeru megszokni, hogy nem tudom felhivni oket, mikor kedvem lenne.. 

Emellett itt van a pasi tema is... azt hittem, egyszerubb lesz itt, mint otthon volt.. erre ugyanaz a slager.. :S Nem baj, nem adom fel. Majd eljon az en idom is, tudom- csak ki kell varni.... de mit aggodok, egy ket ev ide vagy oda... mar mit sem szamit?

Szulinapom: Haaat depis voltam mar miatta elore, nem akartam 26 lenni :) De megis eljott a nagy nap, raadasul vendegsegbe voltam azon a heten. A reggelit agyba kaptam, mert epp telefonaltam :D Aztan hiaba titkoloztam, meg is tudtak. Lattam egy meseszep taskat, elso latasra beleszerettem (abba is). Erre megkaptam Toluk, felkoszontottek a buli elott :D Nagyon edesek voltak! Tortat is kaptam es melle a kinezett taskat :D Ocsemtol meg a dobozt/hazat a bizsuimnak :D ANyaektol penzt. :) EGy het alatt ket pasi is megdicserte a kormom :D 

Kincardine meseszep hely, a kert vegeben kezdodo erdovel... jo lenne ott ebredni ujra... Valamiert hianyzik a hely es a fiuk is. Jopofak, meg ha Scott rendetlen is. xd

Gyakorlok sokat, de boszisagom nem akar mukodni... kijottem, azonnal mukodott, most azota semmi... ossze kell kapnom magam... erosites kell... :)

Kettlebell:

Allati jo, Norbi kuld edzesterveket, csinalom is szorgalmasan. De mar nem 8-as, hanem 12-essel. Eleg kemeny, de en is az vagyok :D Holnap megyek es veszek kesztyut. Meg lehet parfumot, meg szajfenyt.. majd meg meglatom.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése