2011. május 6., péntek

Jo reg irtam postot..de tul sok mindenrol nem volt irnom...
A napok repulnek. Vegre megszabadultam a fajos fogamtol, mar begyogyult a helye es ujra tudok edzeni! Ami szuper erzes! Igaz a 12-es helyett vettem egy 9kg-os sulyt.
Ma pedig randin voltam. Kellemesek a benyomasaim, kulsore es belsore egyarant tetszik. Kesobb kiderul, hogy hosszabb tavon is szimpatikusak vagyunk-e egymasnak.


Anya anyak napjara egy Himalaya cicat kapott. Kis pottomke, nagyon imadni valo!

Pistinek tegnap volt a szuletesnapja, anyatol egy Kubai nyaralast kapott ajandekba, meg egy gazebot. :)

Azt meg nem mondtam, de imadom az uj napszemuvegemet!! :D :D

A csajok nagyon hianyoznak!! olyan jo lenne mar egy csajos este!!!

Meg ilike, Samu es Zoli is... raadasul most hetvegen lesz Dombori.. nelkulem.
Sajnalom nagyon, hogy nem tudok ott lenni iden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése