2009. október 8., csütörtök

Még mindig tart a varázs...

Nem tudok betelni Vele. Igaz, még 6 nap míg újra látjuk egymást és újra egymáséi lehetünk..
Az éltet, hogy újabb csodás, mennyországbéli nap vár ránk.
Eszméletlen, mintha a másik felem lenne.. Ez az őszinteség és nyíltság. :-)
Egy élet is kevés, hogy megunjam! Bár nem is akarom! Nem megfutamodós fajta és még az érzelmeit is képes kimutatni.. Totálisan magamon kívül vagyok, este szerelmet vallott. Már én is tartogattam, de féltem, hogy megijed.. de nem! Annyi kaland vár ránk együtt.. :-)
És ami nagyon fontos... jönne velem Kanadába. Ez nagyon csábító. Mikor először mentem hozzá, vettem fogkefét, hogy legyen ott állandóm. Örült neki. Most új meglepire készülök... kapukulcsot fog kapni hozzám.. :-) Kíváncsi vagyok, hogy reagál majd.. előre látom magam előtt az arcát. :-)
Imádom, ahogy az érzelmei tükröződnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése