2009. október 24., szombat

szülinap előtt egy héttel...

Még egy hétig vagyok 24. Jövő pénteken este 20:05-kor betöltöm a 25-öt.
és tényleg semmit nem értem el abból, amit tiniként szerettem volna.. nem vagyok menyasszony- na ez nem is leszek egyhamar... és babám sincs.. sajna ez is várat magára.. mert egyrészt nincs kinek, másrészt továbbra is a nagy semmire hogyan???
Jó önállónak lenni, de azért hiányoznak anyáék.. furcsa, hogy nincs öcsi aki mindig szekál... meg anyával sem tudok beszélgetni egy jót.. olyan barátnőset..
Az vigasztal, hogy a barátom velem szeretne lenni a születésnapomon..:)
SZerintem tortám nem lesz... és orchit sem kapok. :( Tortám tavaly sem volt, mert anya akkor sem volt itthon.. és orchit is csak Ő szokott nekem venni... pedig mindenki tudja, hogy azokat gyűjtöm... TÉnyleg orchit is ezer éve nem vettem magamnak... még itthon voltak anyáék, mikor utoljára vettem.. Pedig az a melegházi cymbi.. annyira fáj rá a fogam.. meg is egyeztem Laci bácsival, hogy 3ezerért eladja nekem. CSak tömegközlekedéssel szörnyű oda eljutni...de le nem mondok róla.. :)

A kedvencem, mondjuk ez most áfonyás nemszamócás- pezsgő már a hűtőben figyel...este 6-7 körül jön a Mónika... kicsit dumcsizunk, iszogatunk a két szülinap között.. meg a boldogságunkra. :) meg eszünk kis sósat. és ittalszik, mint a régi szép időkben... de jó is volt önfeledt gyereknek lenni.. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése