2009. december 28., hétfő

Karácsony után

Húú micsoda Karácsonyom volt!!
Egyrészt a gazosok meglepijei..
másrészt a család.. és a barátokról nem is beszélve.. akik mellettem álltak végig!
Képzeljétek.. 24 éjjel kijöttek hozzám, hogy együtt díszítsük fel a fát. 25 reggel mentek haza.
26 este újra jöttek az előre megbeszélt bulira. :)
Annyira jó volt, hogy mellettem voltak! Mindenkinek ilyen barátokat kívánok! G-nek is külön köszönöm! Pedig nagyon elviselhetetlen voltam... :(
Az ajándékokról nem is ejtek szót.. mindennek úgy örültem! :-)
röviden: SW ékszerek (lesznek, én veszem meg..) fülbevaló, esprit csizmi, jager+ hátizsák!, barátnős naptár, sminkcuccok, nyaklánc, és pénz... szóval minden.. ja és édesség, hűtőmágnes- barátos, gyertyák és mécsesek...

2 megjegyzés:

  1. Drága Pretty, nagyon örülök, hogy ilyen klassz emberek állnak melletted.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Én is örülök nagyon!

    VálaszTörlés