2009. december 7., hétfő

a történtek....

Sok minden történt, mióta nem írtam...
Először is... Kriszt kirúgtam... nagyon bunkó volt velem. Ezt egy embernek sem tűröm el, hogy így beszéljen velem. Ennél azért jóval többet érek!
Aztán még nagyon sz@rul néztem ki, gyötrődtem, mikor a kúton véletlenül megismerkedtem egy sráccal...
Kívül belül cudarul néztem ki, jól leoltott... egy héttel később ugyanott találkoztunk és meglepett egy macival, mert engem szadizott múltkor. :)
Aztán megjelölt ismerősnek...elkezdtünk írkálni, randira hívott.... és most már 2 hete együtt vagyunk. Nem merem elkiabálni, mert tudjátok miért... De örülök, mert nagyon figyelmes... de pszt.. :)
Aztán... voltunk moziba, megnéztük a Mi történik amíg alszol? filmet.. hát nem kellett volna... én nagyon rosszul viseltem... biztos a korábbi élményeim miatt, mert mások jót mulattak rajta, míg én csak remegtem a film vége után. Nem is engedtek haza a Diáék... NÁluk aludtam, két pálinka után....
Most szombaton pedig végre ki tudtam próbálni a korimat, mert felmentünka jégteraszra. SZuper volt, suhantam pár gyors kört is. :) AZtán taknyoltam egy jó nagyot az utolsó körben.. megtaláltam egy gödröt és a fékem elakadt... pedig előtte olyan eséseket védtem ki, hogy csuda! :) Na sebaj! csak most fáj a térdem meg a könyököm. kicsit kékül már. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése