2010. január 13., szerda

Már csak 13-at kell aludnom...

és megyek Canadába előre láthatólag 2 hónapra! Akkor hazajövök mindenképp, mert Dombori lesz máj. 7-8-9. AZt ki nem hagynám semmi pénzért!!!
De még mielőtt elutazok, valakit nagyon meg kell leckéztetnem.. még tökéletesíteni kell a tervet, de már szépen körvonalazódik. Ezt emlegetni fogja amíg él! Az tuti!! Meg is érdemli. ENgem senki ne nézzen hülyének! Szóltam neki is előre... Komolyan mondom, hogy ekkora görénnyel még nem találkoztam! Csak azt nem értem, miért nem szólt a vészjelzőm, mikor megismertem!! Sőt, ami a legszörnyűbb, hogy ha nem egy barátom csöppen a képbe, el sem hittem volna a mostani fordulatot sem... jó kis csattanó lesz! :) Aztán 26-án felszáll a gépem és Torontóban landolok és végre találkozok anyáékkal több, mint fél év után! Remélem a hercegem is vár rám valahol kint és akkor tényleg nincs min gondolkodnom.. csak a barátaim fognak nagyon hiányozni!!! De sok szép élménnyel gazdagodok kint. Már nagyon kíváncsi vagyok a Niagarára! :)
Pénteken megnéztük az avatart 3D-ben, fenomenális alkotás!!! SZombaton nálam volt buli megint, szombaton újra lesz. :D

2 megjegyzés:

  1. Jó utat Kanadába így előre is! :) Bár ha harceg ott lesz és te két hónap múlva jösz, akkor tedd be a pogyászodba a szép herceget! ;)))


    Feltéve ha hazajösz.... :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Lacel! Mindenképp jövök haza, akkor is ha netán visszamegyek :D Ha ott vár, akkor megyek Dombori után! :)

    VálaszTörlés