2010. január 27., szerda

WELCOME CANADA!!! :))

Sikeresen landoltam a kozel 10 oras repulout utan. NAgyon jok voltak a stewardok, moslygosak a stewardessek. :) a Kaja fincsi volt, 2* kaptunk + snacket. Ja, kepzeljetek mit neztem a gepen!! A THI IS IT-et! :)))
Minden ulestamlaba sajat kis monitor, fulhallgatoval, ja raadasul meg a gep orra fel volt szerelve kameraval, es fel es leszallaskor lattunk mindent. :)
Este kibirtam 11-ig. CSak utana doltem ki. Jatszottam az xbox-al, most kapta meg a kormanyt hozza. Jokat rohogtunk,eleg bena voltam :) Ma pedig 10ig aludtam, mar reggeli\atunk.. mar lejart a mosogep, mert kifolyott a parfumom. de szerencsere nem lett olyan egy ruham sem, csak az illata.. :)
Indulas utan meg felhivtam Iliket, Samuka meg hivott mielott indult a gepem. Amint letettem, bemondtak, kapcsoljuk ki a telokat...es indultunk is a kifutopalyara. Elolvastam 110 oldalt utkozben. :)

1 megjegyzés:

  1. Drága pretty! Örülök, hogy szerencsésen megérkeztél! Sok-sok szép élménnyel térj majd haza. Várunk nagyon.

    VálaszTörlés