2010. június 16., szerda

Újra pocsék időnk van.
Az irodában nem győzöm, annyit kell dolgozni egy foglalással,egyszerűen helyek nincsenek. MA a Dj Tominak kerestem, komolyan több, mint 3 óra volt, mire végre be tudtam foglalni nekik valamit. :) Ráadásul meglepődtem, mikor ők kiakadtak, hogy én torrentezek???? Ők még csajt nem láttak torrentezni... :D Mondtam, na nem kéne leírni a csajokat! :D
Holnapi ebéden rántott sajt lesz tartárral. A tartár már kész, mindjárt megsütöm a sajtocskát is. Húúú de imádom!
Sajna a könyvem is a vége felé közeleg, bár még egyszer kiolvasom,hátha elmulasztottam benne valamit.. Mindenkinek ajánlom: Esther és Jerry Hicks- A Vonzás törvénye című művét. Állati jó!! Sok mindent megértettem, amit eddig nem. Érdekes, hogy eddig is használtam, alkalmaztam a dolgokat, amikre rávilágítanak, csak épp lehet tudat alatt.
Tanulságos könyv! Eddig is azt vallottam, soha semmi nem történik ok nélkül, most pedig végképp így gondolom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése