2010. június 14., hétfő

Egyitpom gyönyörű volt! 1500 képet csináltam. Még vissza kell mennem, mert Luxorban a királyok völgyében Tutánhamon sírjába nem jutottam le, mert túl kevés volt az idő, ráadásul nem váltottam LE-t, így helyi pénzem sem volt. De még úgy is megyek, mert nem elég egyszer látni és átélni!Hathsepszut fáraónihalotti temploma is lenyűgözött, csodás képeket csináltam. Karnak pedig- szavakba sem lehet foglalni, de tényleg! azt aztán tényleg látni kell!Az a sok hieroglifa, képek és ábrázolások. Nem akartam hinni a szememnek, hogy milyen gyönyörű állapotban maradtak ránk. a színek eredeiek.
:D A hajókirándulás pazar volt, kezdve Giftunnal, a snorkellingezéssel és a Paradise szigettel... maga a paradicsom.
A szafari nekem csalódás volt, mert már átéltem Tunéziábn, az sokkal színvonalasabb volt számomra. de ez csak egy délutános volt, egy kis kör tevegeléssel, még kisebb lovaglással- a lóba beleszerettem. Gyönyörű volt! A társam, mert 2 lovat vezettek együtt, nem tudott lovagolni, de pár ütemnyit azért ügettem. :D igaz a kengyel nagyon hosszú volt. Aztán következett egy jó ksi homokfutózás, ami igazi élmény volt, főleg mikor én vezettem :D Aztán quadozás, ami nekem túl lassú volt.... így eléggé élvezhetetlen volt... azért jó volt. A szállodák olyan luxust nyújtanak, hogy csak na! Szebbnél -szebb kertekkel, tengerpartokkal. Annyi koktélt ittam, a sok nevetésről ne mis beszélve. Nagyon jó volt a csapat, fiatalos, lendületes. Élveztem, még maradtam volna szívesen. A csúszdázásokról inkább nem is beszélek, állati volt! Köszönöm az Iberotel Aquamarine tervezőinek! :) Ez a szálloda szerepel a dobogóm első helyén, őt követi az ezüstérmes LTI Pyramisa Beach. A 3. helyezettet nem is tudom, illetve a Sunrise Mamlouk Palace :D
Csokibarnán jöttem haza.

Aztán egy hétig egyedül dolgoztam az irodában, mert a főnököm ment Görögbe studyra :)
Tegnap pedig strandoltunk Diával és Krisztiánnal. Marha jó volt, este nem kellett altató. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése