2010. április 11., vasárnap

Első hétvége itthon

Ma a mamánál voltunk, Robi is hívott, hogy mikor jöhet értem. Megbeszéltem Vele, hogy inkább holnap találkozzunk. Erre nemsokkal később a keri bejelentett lovagolni. :D JUHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ Ezer éve nem lovagoltam, már nagyon izgulok!! Utána fogok Robival találkozni. Nem sok kedvem van, persze nem miatta. Radásul megérdemli tényleg! Előtte pedig a mamához is megyünk délelőtt. Most mentek el a csajok, eddig pókereztünk. :D MÁr nagyon fáradt vagyok, igazán szét vagyok csúszva.
AZ ismerős a kórházban szerencsére túl van a műtéten és teljesen fel fog épülni. Nagyon nagy mázlija van! Már nagyon szeretnék korizni végre, talán hétfőn megyünk, ha nem futnak Mónikáék. HA futnak, akkor kedden megyünk. :D Tök jó lesz, idén még nem is göriztem! Most megyek aludni, mert alig élek!Ja, amit majdnem elfelejtettem, Zsopiéknak nagyon várható már Gergő baba. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése