2010. április 15., csütörtök

Újra egyedül....

Anyát kivittük a repülőtérre, hazarepült. :( :( :(
Már most hiányzik... délután aludtam egy jó nagyot, aztán a csajokkal elmentünk MC-be, bekajáltunk :D Jó volt újra beszélgetni Velük, már nagyon hiányzott.. holnap este folytatjuk, mert csajos este lesz nálam. Szombatra szuper program lett kitalálva, de sajnso az idő miatt meghiúsul. A Gerecse 50-et terveztük be. Sebaj, majd jövő hétvégén lesz a Nyerges 20. MEgyünk arra.
Továbbá szert tettem egy lovagra .:D Anya csak nevetett rajtam.. :)
Szóval az úgy volt, hogy írt nekem... elkezdtünk beszélgetni, persze csak haveri szinten.. aztán miután hazajöttem, nagyon szeretett volna találkozni velem..én nem igazán ,mivel tudom, hogy megyek vissza és így nincs értelme semmibe belekezdeni.
Végül megittunk egy üdítőt. Erre másnap mi történik?? Besétál az irodába, hogy ebédeltem már? Én szólni sem tudtam a döbbenettől. mekegtem annyit, hogy még nem..erre kaptam egy óriás rudit, desszertnek :D Felvázoltam a szitut, meg is értette... elvileg. :D
Néhány napja aggódtam, mert valaki félreértett engem, nem jött válasz... írtam egy másik levelet is, meséltem, kérdezősködtem.. :) Erre most jövök haza, felvett skypera. Tehát nem haragszik, nem értett félre. :D Írta, ha elfogadom ismerősnek, jókat dumcsizunk majd, így egyszerűbb. :D Jujj de örülök, mert erre igazán nem számítottam..

Most jött az sms anyától, hogy kint van, már mennek hazafelé, semmit nem néztek nála. :D SZUPER!!! Indulhat a Business.

2 megjegyzés:

  1. És az újzélandi gonosz vulkáni felhő nem akadályozza meg anyudat a repülésben? :D Mi a fene... Ezt hallgatom egész nap a rádióban, erre Prettyék meg repkednek :P

    Lovagodnak örülök! :) Elmaradásoknak nem.. Az időjárás valóban szar, de csak elmúlik. Szeszélyes egy csaj a Tavasz...

    És tádám, azt hiszem ennyit akartam írni egyelőre ^^ Örülök, hogy anyudnál nem néztek semmit! :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, visszarepült tegnap. Nem volt semmi gond szerencsére. csak este értesültünk a problémákról. :)

    Lovag meg.... mondjuk havernak, mert elvileg felfogta.. :)
    Jövök majd, csak előbb utol kell érnem magam :D MA csajos este, de már most hulla vagyok...

    VálaszTörlés