2010. április 26., hétfő

Wonderful weekend

A héten 21km-t koriztam le.
Pénteken éjszakai túrázáson voltunk Dobogókőn.
6-an mentünk végül. :)Nagyon jó volt, izgis. Kaptunk fejlámpát is :) Nagyon jó volt a vezető, jópofa. Szombaton dvd-t néztünk Robival, aztán fájdalmas búcsút vettünk, mivel ment ki külföldre dolgozni. Jobb is így...
Vasárnap a Szlovák Paradicsomba mentünk túrázni, hajnali 4kor indultunk, este 11kor értem haza. 7,5 órás volt a túr. Nagyon vagány volt, igazán izgis. :) főleg a Hernád fölött a sziklaperem mellett a tálcákon haladni.. :) A létrákról nem is beszélve. Estére azért jól elfáradtam, de még felraktam a képeket a gépre :) Nagyon jók is lettek köztük! Főleg a gyönyörű havas Tátráról. Majd hozok ízelítőt. Este nem kellett altató, ma pedig már dolgozom..

Szlovák Paradicsom:

















2 megjegyzés:

  1. Nem vagy egy "beszari" típus basszus! Én a szar egyensúlyérzékemmel ki nem mentem volna a peremre :DD

    Arról már nem is beszélve, hogy a farönkön se bírtam megállni -.- " (alulról az 5. kép)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon élveztem, szuper kis túra volt. :) Hát, soha nem voltam beszari, az tény! :D

    VálaszTörlés