2010. május 16., vasárnap

Dombori nekem.... az életérzés...

7 megjegyzés:

  1. Prettykém, ezt nem lett volna szabad kihagyni az életünkből. És ezt mindannyian ezt érezzük.

    VálaszTörlés
  2. Annyira, de aaaaaannnyiraa szeretlek téged :)
    Meg Ilikét! Meg Zozót!
    Ugye tényleg itt vagyunk egymásnak? Ugye ténylegesen egy család vagyunk? Ugye ezek nem csak üres szavak? Tetszetős ígéretek? Akár hogy is, rám számíthatsz a bajban, és a jóban egyaránt. De ezt te nagyon jól tudod.
    Ez a kis slideshow nagyon bájos, és látszik, hogy szívből jön :) Szeretlek.
    Dombori tanulságai:
    A barátságnak nem szab korlátot a kor, és a tér.
    Inni csak vinkliben szabad.
    Aludni időpocsékolás.


    Örök szerelmed: Samu :D

    VálaszTörlés
  3. Ilike
    Ezt egy gazosnak sem lenne szabad kihagynia! :D Ekkora élményt!! Nem lehet megfogalmazni szerintem.

    Samuka
    Nem üres szavak, tudod: én vagyok a bölcs bagoly :D Még szép, hogy szívből jön, különben nem is csináltam volna. :D

    VálaszTörlés
  4. Igen, mindig itt leszünk egymásnak!Aludni..időpocsékolás...főleg ha engem vártok :-)Szeretlek Titeket!

    VálaszTörlés
  5. Hát, én szeretek aludni..vagyis szerettem volna.. :D De Samu és Zozo szerint időpocsékolás, ezért mindössze 15 percet engedélyeztek számomra.. :D Így vártunk reggel :D

    VálaszTörlés
  6. 15 perc, az sem egyhuzamban xD

    VálaszTörlés
  7. Na igen, kb 6* megszakítva xd.
    De a legjobb volt, mikor papa husiját kerestétek, hová tettem xd

    VálaszTörlés