2010. május 1., szombat

A napok gyorsan repülnek, nincs időm unatkozni, hiába vagyok egyedül.
Munkában szerencsére van elég sok foglalás, ott sem unatkozom...ha meg épp nincs utas, akkor chatelek a barátnőkkel :D Voltam a fodrásznál, frufrt vágattam, ingyen :D Tőlünk utaznak nászútra, vittem neki a biztit és a vouchert, így levágta ingyen :D
Megleptük Samut ballagására egy képeslappal :) Jól sikerült a meglepink, jó kis szövetséget kötöttünk mi Ilikével :D
Ma grillezett tengeri halfilé lesz az ebéd, a racletten sütöm meg. hozzá Tzatziki lesz a köret. :)Mivel a csajoknak nagyon tetszett az ötlet, így meghívtam őket ebédre :D
Ráadásul találtam a neten egy Szepesi Mária könyvet, amit már le is spiráloztattam tegnap. :)
Most megyek, mára már elvégeztem a munkákat, csak a teregetés van hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése