2010. július 5., hétfő

Kissé sűrűek voltak a napok... munkában összejött néhány dolog..
Padlóra kerültem eléggé,....aztán felráztam magam. Hétvégén meditáltam, telepátiával szóltam, egy percen belül az ismerős jött msn-re. :) Felemelt, amit nagyon köszönök! Jó volt beszélgetni, megvitatni dolgokat. :)
Aztán... Jutkával beszéltem tegnap 53 percet :D
Mindenféléről dumcsiztunk! Könyvek, mozi, színház, musicalek, nyaralás, utazás, pasik... és kiderült, hgoy Ő is imádja Vavyant! :D
Anyával is beszéltünk, elköszöntünk egymástól, már a táborban van. Furi lesz, már írt sms-t, még nincs net. Remélem hamar lesz.
Akkor a buliban Laci büszkén újságolta anyának, hogy "szoktunk ám az Erikával beszélni, nagyon okos, értelmes lány! Mi szeretjük ám nagyon!" :D Na ez.... meglepett Tőle nagyon... szavakat nem találok... de csodás érzés. ;)
Munkában van gyakornokunk, aranyos csajszi. Minden érdekli, nagyon igyekszik. :) Minden új neki, de feltalálja magát.
Holnap dinnyenapot tartok, úgy döntöttem.
Választottam csapatot a VB-n, a Németekre voksoltam.
Ja, pénteken megjött az új könyvem: kérd és megadatik! Azt olvasom... de lassan megyek aludni. És vonzom, amiket meg akarok tapasztalni... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése