2010. július 16., péntek

Újra péntek

A napok repülnek.... kedd-szerda szabin voltam, de semmit nem csináltam igazából. De nem baj, jó volt. Ma már megint péntek van. Kánikula, de borogós az idő. Éjjel nagy vihar volt nálunk. Valakihez a közelben becsapott... kíváncsi leszek, kihez. Alig aludtam az éjjel.
Jutka írt tegnap... jó híreket kaptam: Tomi házat vett, linket is küldött, igazán otthonos "kis" házikó. Este még hívott is, beszélgettünk kicsit. Lényegében csak Tomiról mesélt, meg ha kérdeztem, akkor másról. :D De jó volt így... én direkt nem kérdezem róla soha. mióta felépült, nem érdeklődtem felőle. Remélem hamarosan viszontláthaom őket. Picit irigylem Tomit, mert tegnap már ment Jet-sky-zni. :) Mikor mondta, hogy vett házat, úgy tudtam, hogy a Huron tó partján lesz... :D így lenne ötösöm a lottón!! :D Korábban mondta nekem, hogy ott gyönyörű a naplemente. Rákerestem a térképen... olyan buggyant vagyok, lemértem amonitoron, hogy milyen távolságra van a parttól :D:D ici-picit több, mint 1km. Közelben van Jachkikötő is. Remélem majd lesz alkalmam több ízben ott járni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése