2010. július 12., hétfő

Még csak egy hét telt el, mióta nem beszélek anyáékkal... olyan, mintha évek teltek volna el... :(
Remélem hamar lesz már wifi a táborban. Sok mesélni valóm lenne...
Hétvégén sátorozni mentünk a pilismaróti öbölbe. Ránk fért a kikapcsolódás. Úgy gondolom, mindenki jól érezte magát! Gyönyörű volt a környezet, jó volt a hangulat. Ami még fontosabb, sikerült betartanunk, hogy egy szót sem ejtünk munkáról..Chris kivételével, mert ő dumált...de hamar lelőttük. Mesébe illő pirkadatot láttam, fotóztam is..feltöltöm és megmutatom. Tollasoztunk, fürödtünk, sütöttünk, főztünk és kicsit iszogattunk. Egyszóval (vagyis kettővel): jó volt! Ha láttátok volna, hogy micsoda csónakokkal és Jachtokkal érkeztek oda emberek...csak tátottuk a szánkat... egyk ámulatból a másikba estünk.

Tegnap este pedig VB döntő volt, Hollandia- Spanyolország. Spanyoloknak drukkoltam. Nagyon durva volt, úgy gondolom, nem volt méltó egy ilyen rangú mérkőzéshez. Hollandia megérdemelte a vereséget. Spanyolok pedig megérdemelték a győzelmet. Bár én azt hittem, hogy David Villa fogja rúgni a gólt, de Őt lecserélték, végül Iniesta rúgta a mindent eldöntő 1 gólt. ez már a 2. 15perces hosszabbításban történt.. valahol a 116. perc környékén. Azt hiszem, rendkívüli pillanatot láthattam, Casillas elsírta magát örömében. Pedig Ő aztán mág látott mindent.. most már azt is elmondhatja, a focitörténelemben elért mindent, amit csak lehet. Nagyon jó kapus!

Holnap és holnapután szabin leszek. Kicsit jó lesz pihenni. Mosást tervezek, aztán olvasok, a körmöm is szeretném megcsinálni, meg egy kis angolozást tervezek.. remélem arra is jut idő.. ja, meg még gazolni is szeretnék, meg összehúzni a levágott és már megszáradt füvet az udvarban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése