2010. március 9., kedd

Az elmult napok tortenesei...

Penteken irany a korhaz anyaval, a belvarosi Walk-in Clinic, ahova az orvosa kuldte, mivel fulladt, nagyon... idopontja mar van a szakorvoshoz. A korhazban toltottuk tobb, mint a fel napot... en is mentem, mivel utana mentunk vasarolni a masnapi pokerre. Delutan egytol este 8ig a korhaz elotereben ucsorogtem egyedul, idiotabbnal idiotabb emberekkel korulveve... a konyvem persze itthon maradt. Vegul csinaltak anyanak egy csomo felesleges vizsgalatot, mivel vittek a pajzsmirigy eredmenyeket is, meg mondtak mar az elso dokinak is, hogy van idopontjuk az endokrinologushoz.. nos este 8kor kozoltek, haaat nem mernek gyogyszert adni, mivel elhuztak az idot, igy az endokrinologust nem hivhatjak mar fel... es felnek tole.. na errol ennyit.. irany a vasarlas... este 10 volt, mire hazaertunk, a sok hust szetszedni, adagolni es pakolni a fagyoba.. kozben a masnapi ebedhez osszavagni a hust, es fuszerezni.. aztan utana meg sutni a sutit, hogy megpuhuljon masnapra.. ejjel 3kor fekudtem le... reggel 9kor keltem, hogy segitsek anyanak megcsinalni a masik sutit, az ebedet es a vacsira a hust.. a tzatzikit is en csinaltam, nagy sikert aratott. :D
A gyros tal is nagyon jo lett! Delutan erot vettem magamon es felhivtam a Tomit, hogy felkoszontsem. Igazi meglepettseg es dobbenet erzodott a hangjabol. :) En mar csak ilyen vagyok... utana poker.. nagyon nem jottek a lapok, azert nehany szemelyt jol lehuztam, amit sikernek konyvelek el, mert masoknak is csak nagyon ritkan sikerul. :D Ejfel korul elmentek a vendegek, meg elpakoltunk, aztan felhuztam olvasni, mert a konyvem vart... ejjel 3ig olvastam, akkor muszaj volt aludnom..reggel 8 kor ebresztes, megyunk a toronyba (CN Tower) utana a Yongera setalni, ami a vilag leghosszabb utcaja es csavargunk, utana pedig vacsira vagyunk hivatalosak. :) Szoval vasarnap este hulla faradtan estem haza.. huztam fel, olvasni.. mert muszaj volt tudnom, mi a konyv vege... :) Tegnap setalni mentunk, mert napon 25 fok volt... ma pedig napon 29 fok van. Most ebedelunk finom tojasos nokedlit salival, aztan megyunk setalni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése