2010. március 14., vasárnap

Micsoda este volt....!!!

El nem hinnetek,de komolyan mondom!!! Elszor is Agieknal volt poker... erre mit muvel a luke boszorkany????? Hat a tudtom nelkul ratukmal a fiukra!!! O, aztan mikor eljatszom, hogy leharapom a fejet, akkor: Nem muszaj, ha nem akarsz menni szolj, nem kotelezos! :) De hat, persze, hogy akarok csak nem igy.... na mindegy.. mit ad Isten, a fiuk nem telefonalnak, mar elmult het ora, Tominka haza kellett erkeznie Eszakrol... tuti voltam benne, hogy nem jonnek...erre este 8kor megccsorren Agi telefonja, hogy oltozzek, rogton jonnek ertem.. ezek szerint anyuka elintezte :D Megerkeznek a fiuk, hat az allam leesett, micsoda elegansan... Nagyon jokepu volt! Kerultuk egymas tekintet. Brigiekhez mentunk, egesz uton en locsogtam... ez nem ujdonsag, mondjuk... :) Odaertunk, leultunk.. Brigi is egy tunemeny,annyira jofej csajszi!! De van mar ket gyerkocuk a ferjevel! Ezert piciket irigy vagyok.. de nem ez a lenyeg.. PErsze Tomi a 3. volt tolem... az occse a masodik a masik iranyba.. Levi, egyszer csak fejebe vette, hogy engem le akar itatni... kivonultunk a konyhaba, iszogattunk... ugy ereztem Tomi kerul... nem csak verbalisan, meg a tekintetevel is.. nem baj, okorkodtunk Levivel, bar szegenynek gondjai voltak, mert ha beszelgetunk, Tomi szokott magyarazni ha nem ert engem... mivel en hadarok, szegeny meg nem is jart meg MAgyarorszagon.. ehhez kepest nagyon jol beszel :)
Megcsorren a telefon, Agi az... hadakoztunk a telefonert LEvivel, hulyere rohogtuk magunkat kozben :) Erre megkaptam a masik telefont.. Brigit szerette volna, kivittem neki a telefont. En meg lehallgattam a masikt.... de a Levi kilokott a konyhabol, igy a latoterbe kerultem, rajtakaptak, tehat nem lettem okosabb, mikor valaszolhatott volna Brigi.. na nem baj, folyattuk az ivast a Levivel.. neha odajott azert Tomi is... aztan bementunk a nappaliba, elkezdtunk verekedni aztan birkozni a LEvivel.. megharaptam, remelem nem marad ott a nyoma :D csak kicsit haraptam :) raadasul a karjaba. Vegul azert nehanyszor talalkozott a tekintetunk, de nem tudtam semmit kiolvasni... hogy most mi van?? Hat rohadtul zurzavar! :D Meg ket hetem van, erre persze az Adi mondta, szombaton buli ujra a Vidaban :D Szerintem megyunk az ocsemmel! Mar varom! Hatha a fiuk is eljonnek. :D Levi elkoszoneskor mondta, fel fog hivni.. gondoltam magamban, bakker....de... a, sebaj.. :) Majd megert.. :)
Erre Brigi is mondja,O is fog hivni :D Ennek nagyon orultem, mert tunderui csaj, jo nagy a szaja, mint nekem :D Erre azt mondta, ezt puszikor a fulembe, olyan jo baratno lennel :D Remeli, hogy visszajovok. :) Ja, a pokeren meg nyertem... ma is elhangzott, na mikor mesz mar haza???? :D:D:D Viszont igy az utolso pokerrol elmaradok, ha buiba megyek.. vagy onnan indulok..majd meg meglatom addig :D Sebaj. Remelem Tomi is eljon a Vidaba, mert mielott hazamegyek orulnek, ha meg tudnek valtani Vele is nehany szot. Szoval jo delutan es este volt! Elveztem :D Persze LAla sem piskota, foleg ha Levivel ketten vannak :D Gyerekek, azt meg nem is mondtam, ma jol megkaptam.... Levivel iszogatunk a konyhaban, a poharbol kifolyott az ital a szaja mellett...erre tudjatok mit mondott?? PErsze, mert ennek a poharnak akkora szaja van, mint Neked :D:D:D:D Na ezt jol megkaptam :D Pont ez utan ert oda a Tomi, es Brigi.. hamar el is ujsagoltam, milyen kedves occse van :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése