2010. március 4., csütörtök

Csutortok

Ma vegre tudtunk konferenciazni a csajokkal! Nagyon jo volt vegre hallani oket!
Holnap iszogatnak, felkoszontik Diat, aztan szombaton mennek bulizni Tatara. :D
Kicsit furi, hogy en nem leszek ott...
Miutan befejeztuk a konferenciat, feloltoztem es elmentem itthonrol, hogy kicsit kiszelloztessem a fejem... hamar megszuletett az elhatarozas, hogy a seta keves, igy soha nem tisztul ki a fejem... elkezdtem futni.... futottam erre, aztan arra... vegul kimentem a hazak kozul es tettem egy jo nagy kort, 18 percet futottam le a szuneteket leveve. Setakkal egyutt 30 perc lett. Az elso ket percben ugy cikaztak a gondolataim, hogy szinte fajt... Aztan mar kicsit kitisztult a fejem... de a gondolatoktol azert nem szabadultam meg.. ugy erzem, most jol le kene innom magam. Nem szoktam ilyet mondani, meg nem is hasznal semmit.. jol tudom.
Csajok nem akarnak otthonrol terhelni a nyugokkel.. attol, hogy most itt vagyok meg a baratnojuk vagyok!!! Bar en sem terhelem oket... harcolok egyedul, de lehet vesztes amazon leszek a vegen...

3 megjegyzés:

  1. Ki a franc mondta neked, hogy egyedül harcolj? Még Xénának is ott volt Gabriella...

    Harcos hercegnő.. hehe... :D

    :P

    VálaszTörlés
  2. Senki nem mondta... de kit vihetnek magammal a halalba?? Egyedul megyek, az en harcom... Most megyek vissza kartyazni. :) Dilemmazni utana is raerek majd...

    VálaszTörlés
  3. Halálba.. egyedül.. vihetni...

    Meg a túrót!! Nem biztos halálba.. az tuti hogy nem egyedül.. és az is biztos, hogy nem kell vinned, jön az magától Veled! :)

    Akik szeretnek téged (már pedig sokan vannak) azok veled együtt harcolnak, ha látják rajtad, hogy szükséged van segítségre (Makacs erős tank ide vagy oda :D)

    Ha akarod, ha nem... ;)

    VálaszTörlés