2010. március 2., kedd

Ujra Sudbury

A merlegem igen jo, nem hazudtolom meg magam, a cipo es taskamania megmaradt! :)
Szoval tegnap ujra Sudburyben voltunk, hulla faradtan estem haza.. csak facebookra ugrottam be, hatha kerestek, mert vartam valamit. Persze nem.. na mindegy, ez lenyegtelen. Szoval mig a Pisti dolgozott, mi csavarogtunk es vasarolgattunk anyaval. :D:D:D
Vettem egy farmert es egy napszemuveget. A meglepetes, amirol hetvegen irtam, az egy kiscipo lesz, az egyik ismeros laban lattam a bulin es azonnal beleszerettem. :D Megnezte az uzletbe es meg van bar csak hasonlo. Anya megveteti vele. :D Eddigi merleg: 1 szoknya, 1 nadrag, 1 kabat, 1 cipo, 2 bikini, 1 napszemuveg, tovabba egyeb ruhanemuk, amiket az olvasok fantaziajara bizok. lesz meg: legalabb 2 cipo, Dia TE megerted, ugye??? az egyikhez meg ovet is neztem mar. :D:D remelem itt Bramptonban is van olyan a boltban. :D Szoval nagyon jol allok, igazan felkeszult leszek a tavaszra es a nyarra :D:D Papucsot is vettem, de az benti azert nem teszek rola kulon emlitest :)
Ma megyunk anyaval vasarolni majd. A fiuk mennek dolgozni, mi kiszallunk az uzletnel es majd hazasetalunk, ami kb egy ora. Gyonyoruen sut a nap, napon csodas tavaszi ido van. :)

1 megjegyzés:

  1. ehh.. xD A fantáziám hanyag és gyééééééér :D

    Ez így nem éééééééér :D

    A lelkem többet kéééééééééér!!

    Vagy talán csak a férfi elméééém nemm ééééééép? :D

    Nooo mindegy ;) Klasz napod volt és örülök, hogy megvan a ruhamennyiséged ;)

    VálaszTörlés