2010. március 23., kedd

Mar csak 1.5 het

Masfel hat mulva megyek haza...

Napok ota rosszul alszom, elszunditok, felebredek, reggel tudok csak elaludni, aztan ejjel kezdodik ujra... most is reggel 6kor meg fent voltam..
Ma amugy sincs semmihez sem kedvem, de nem tudom megmagyarazni miert..esik az eso, undorito ido van kint. Epp radiot hallgatok, legalabb ez kicsit felvidit. :D
Nagyon sokat gondolkodok ejszakankent, emellett a titokbol tanult vonzast aktivan gyakorlom. Majd meglatjuk milyen sikerrel.
Szombaton pokeren buktam, akarmilyen jo lapom volt, mindig volt valakinek jobb, ami kijott a szaros riveren... teljesen mindegy volt, hogy 30centet vagy 5 dollart hivok, megadtak a semmire, es a vegen kijott nekik... mar nagyon ideges voltam, mondtam, ha elbukom a maradekomat, befejeztem mara... erre mikor All Int mondtam, megbeszeltek, hogy megadjak, mert 2 dolcsi sem volt, a kovetkezo lapnal meg eldobtak, hogy enyem legyen a penz, hogy jatszak tovabb. Igazabol jol esett nagyon. NAgyon megkedveltem ezeket az embereket, jopofak nagyon! A buliba nem mentem el, kicsit megorroltak ram, de majd kiengesztelem oket kesobb. :D A megerzesem jo volt, mert Helga nem ment.. igy nem bantam meg, hogy kihagytam. A vasarnapi pokeren Pottyeknal 10 dolcsit nyertem tisztan. Mar ideje volt, bar tobb lehetett volna..csak ha hivtam, eldobtak mind. Bar a szep full houseommal igy is arattam szepen :D. Aztan Tomika meg jol lehuzott a 3 kiralyommal... de en voltam a hulye.. nem baj, mar sokat tanultam, egyre jobban ismerem, ki hogy jatszik. :D :D Agi minden nap kerdi: Na, hivott? Nem, nem hivott. Talan jobb is..tul rovid lett volna az ido es ugy hazamenni...belehaltam volna. Majd alakul..meg a vegen tudok turelmes lenni?? De meg csak neha.. nem mindig megy. Azert erre is buszke vagyok kicsit. Vasarnap CSoroge fankot vittunk, ugy faltak! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése