2010. március 3., szerda

Vasarlas.... :) :) :)

Tegnapi merlegem: egy fekete tusarku szandi :D
A masik ciporol letettem, mert megsem nezett ki jol rajtam. es hibas is volt az anyaga.
Ma megint vasarolgattunk, mig a Pisit bement a varosba :D
MA ezeket vettem: egy kotott rovid ujju pulcsi, tok jo ovvel. Egy kek kiskabi olyan konyek ala ero ujjal. hupikek torpikek szinu :)
De ami a lenyeg, amiert a Monika es a Dia nagyon fog utalni, kaptam egy feher dzsekit. annyira allati jol nez ki!! :D ja, meg vettem egy zsakot,ami vizhatlan bikininek/furdoruhanak valo :)
Na ennyi amit vettem:D

4 megjegyzés:

  1. Egy nőnek soha sincs ruha túltengése? :DDD

    VálaszTörlés
  2. Olyan, hogy egy nonek eleg ruhaja legyen en elkepzelni sem tudom :D

    VálaszTörlés
  3. Pretty drágám, akkor jöhet a nyár!! ( de előbb még Dombori! )

    VálaszTörlés
  4. Draga Ilikem,
    Bizony johet a nyar! Alig varom mar Domborit! :D Jujj de jo lesz nekunk ejjel a stegen. Remelem azert kicsit megis tudok majd kajakozni vagy ilyesmi... :)

    VálaszTörlés