2010. február 21., vasárnap

Autoshow, Szulinapi buli, almatlansag...

Szerdan, nehany ora alvas utan, mivel kaptam jo kis konyveket egy ismeretlen ismerostol, igy ejszaka jo szokashoz hiven olvastam... reggel anya keltett, keszuljek, megyunk az Autoshowra. Ezt azert nem tudtuk tisztazni este, mivel reggel derult ki, hogy a fiuk nem tudnak menni dolgozni, mert nincs jogsi a liftekhez. Igy mentunk szerdan a kiallitasra. Hu, baromi jo volt, nagyon sok jo kocsi, beleszerettem a Mini Cooperbe, de emellett ultem BMW-be, bogar cabrioba, Lincolnba, Infinitibe, Audi TTS-be, GMS-be, Merci cabrioba, Lexusba, az uj Buickba, MAzda Rx8-ba, Mazda 3 ba, motoron, quadon, jet-skyn, meg meg ki tudja menyi fele kocsiban... aztan pentek, akkot nekialltunk tortat sutni, tejszines epertortat. tegnap, azaz szombaton diszitettuk, vittuk a buliba. A hazigazdakat meg nem ismertem, de nagyon jopofak voltak, van 2 fiuk, meg jottek fiatalok, a Helgaek is, akikkel mar buliztam a Valentin bulin, mert Helga ferje Adi csinalta azt a bulit. A ket fiuhoz csapodott Lala, hogy mennyit okorkodtek, sokat rohogtem rajtuk, nagyon jopofak voltak.. nem kellett noszogatni, hamar tarsultam a diszes tarsasaghoz.. :) Sokat beszelgettunk, aztan 3an maradtunk, a ket teso es en. Szegeny fiatalabbik nem mindig ertett engem, de a butus nem szolt am, hogy hadarok es nem minden szot ismer.. de a batyja szolt kesobb, mondtam Levinek, hat miert nem szolsz? Aztan figyeltem, de nem minden szot ismer, Azt mondja, hat bajban lenne, ha magyarul kellene csajoznia :D Pedig tenyleg jol beszel magyarul, bar neha a tesoja tolmacsolt neki. :) Szoval jo volt, rengeteg embert ismertem meg, ha jol remlik 27-en voltunk. El voltak ajulva a tortatol, mar latvanyra is, mikor kostoltak akkor plane. Beszelgettem idosekkel, fiatalokkal, hisz ismertek...be nem all a szam :D
Most pedig nem tudok aludni.. nem tudom miert.. lehet a bacardi cola miatt.. en nem tudom... ilyen meg nem volt, az is lehet ragalyos, Lacustol kaptam.. :) 3 ora alvas utan felpattantak a szemeim, forgolodtam egy darabig aztan lejottem.. Elobb botorkalt le a Pisti is, O sem tud aludni.. :) Lassan nekiallok az uj konyvnek :) Bar a szemem faradt, de ez van. Kedden mar egy honapja lesz, hogy itt vagyok... igazabol nagyon nem akarodzik hazamennem... Jo vegre a csaladdal. Nincs az, hogy nincs kihez szolni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése