2010. február 26., péntek

Hetvege...

Ujra hetvege. Holnap poker-ha nem lesz jobb dolgom :)
Meg mindig hiszek a csodakban, bar aki ismer tudja jol. :) Minden nap esik a ho, mar volt autopalya is lezarva.. Aggodok az ismerosok miatt, mert itt a bolthoz is kocsiba kell ulni.. NEm ugy van mint otthon, hogy leugrok a sarokra a kisboltba. De mar egesz jol megszoktam. Izgulok egy ismerosert, aki eszakon van, hogy munka utan hazajusson majd-epsegben.
Semmi kulonoset nem csinaltam a napokban: ocsemnek pizzat sutottem, Pistinek segitettem ujra megszerkeszteni ket vazlatot: egy arajanlatot es egy szamlat, mert a geppel egyutt az is elszallt. Tengap finom kinait vacsiztunk, Pisti keszitette. Nagyon finom volt, maradt meg mara is. :) Tegnap megneztuk anyaval a Spanom csajat, meg most is hatalmasakat tudok rohogni rajta, ilyen dumakat!! :D:D "Ez Neked nagy??!! Ez Neked kicsi?!!
Kicsit zavar, hogy en leleptem a tutiba, mig otthon meg mindig gondok vannak. Tudom, hogy szukseg lenne ram, innen pedig nem azt a tamogatast tudom nyujtani, mintha otthon lennek! :(

3 megjegyzés:

  1. Pretty, örülök, hogy jól telnek a napok a családoddal. Sokat gondolok Rád, hiányzol.

    VálaszTörlés
  2. Az otthoniak megvannak nélküled is hékááás! :) Élvezd az ott töltött perceidet. Magyarország úgy is visszaszerzi államkincseit magának, gondolod pont téged hagyna kint, messzi-messzi országban? :D

    TANKOT A NÉPNEK! (Ezt csak én értem meg Te, de most tiszta hülye leszek ebből kifolyólag xD)

    VálaszTörlés
  3. NAhat, meg ilyet!! Semnki eszre sem vette az uj ket oramat?? Pedig direkt azert sszorakoztam veluk, hogy az egyik az otthoni, a masik az itteni idot mutassa Nektek, hogy ne kelljen szamolgatni!

    Ilike
    Ugy imadlak! En is sokat gondolok Ratok!

    LAcel
    Tudom, hogy megvagtok nelkulem is... nem ugy ertettem, csak vannak emberek akiknek szukseguk lenne arra, hogy ott legyek es ki tusjak sirni magukat a vallamon. :) De igyekszem innen gatyaba razni azokat akiket muszaj :)

    VálaszTörlés