2010. február 3., szerda

:)

Vegre ma sikerult a csajokkal konferenciaznom, eloszor miota kint vagyok. Igaz emiatt meg msn-re nem tudtam menni, de a csajokkal meg nem beszeltem miota kijottem, csak mailben. Tobb, mint 2 orat dumcsiztunk. Igaz, igy ilyen tavolsagbol nem vagyok a leghatasosabb pszichologus, azert hajszalnyival talan jobb lett :) Tudom, hogy nagy szukseg lenne most ram otthon. de megkuzd a gondokkal tavsegitseggel is, hisz eros csajszi! Nem veletlenul baratnom az ovitol kezdve! :)
Ma nagy meglepetes ert, ahogy olvasgattam az ismerosok blogjait, megyek Samueba es a ket kepemmel talalom szemben magam :)

Nem tudom mi van, de minden pasi engem akar megkaparintani :D Egy gyerekkori ismeros is felvett tegnap, itt el a "tuloldalon" New Yorkban. Elkezdett udvarolgatni... kicsit helyre tettem, de Rola is lepereg.. Elhiszem, hogy van egy elkepzeles, de ha en mondok valamit, miert nem lehet tiszteletben tartani???? Miert kell, hogy ne finoman, szepen mondjam?? Megorultek mind... nem is ertem, talan erzik, hogy szedem ossze magam?? Komolyan mondom, hogy most ki merem jelenteni jo egyedul. Mostanra eljutottam odaig, hogy nem akarok gorcsosen boldog lenni. Egy aranyhalacska ugy is megjosolta, hogy 2 even belul teljesul a vagyam. Majd kiderul melyik orszagban. :)

Vasarnap voltunk a Niagaranal,gyonyoru szep! Foleg este kivilagitva az amerikai oldal. :) Nehany kepet toltottem fel. :)

Este neztem a CSI Miamit, meglepodtem.. nem tudom hany evaddal vannak itt elorebb, de Mr. Wolf igencsak meghizott, meg taszitobb jelenseg szamomra, mint otthon. De ez eltorpul amellett, hogy nagyon furcsa mindenki hangja. Pl. itt Ericnek irto mely a hangja, otthon pedig olyan pont tokeletes.. na ezzel a sajat marha mely hangjaval is merne 1-2 ajtocsapkodast :D

3 megjegyzés:

  1. Drága Pretty! Örölök, hogy jól érzed magad a messzi távolban. de azé vigyázz a pasikkal! ;-)
    Hiányzol!

    VálaszTörlés
  2. Ilikem!
    Tudod, vigyazok magamra mindig!Szoba sem mernek allni velem az itteniek :)

    VálaszTörlés
  3. Ejj ejj... határozott Tank elé ki mer állni? ;) Csak pofátlan zsörtölő udvarlók. Na meg a többi, aki nem tudd menekülni előled! :P


    Meg aki nem akar menekülni... :))) És aki meg azt akarja, hogy kapd el.. xD

    VálaszTörlés