2010. február 9., kedd

mar 2 het...

eltelt, miota kint vagyok. REpul az ido nagyon.
Alig van egy kis idom, mindig tortenik valami :) A konyvet sem olvastam meg ki, pedig mar a gepen nekialltam..es csak 600 oldal. Sebaj, nem banom.
Szombaton pokereztunk Agieknal, jajj az a kero, szo nelkul elfogadnam!! Nagyon tetszik! Jo kezek voltak, szerencses napom volt. 50 dollarral szalltam ki, 8 oranyi jatek utan, 30 dolcsi nyereseggel. IGy picit kiegeszitettek anyaek nekem, es meglett az ahitott kabatka, amiert jatszottam szombaton :D Arrol nem is beszelve, hogy talaltam hozza meg egy kis cipocsket is, annyira tunderi!!
Este orszag-varos, utana darts, aztan poker! :D
Elso alkalommal volt pokerem, meghozza dama poker! Olyat visitottam a kez vegen, hogy tuti az egesz utca hallotta :D Aztan meg ejjel fel 3kor nekialltunk hambit csinalni hust sutni hozza. :D
Tegnap a varosban voltunk, annyira edes mokust lattam, meg kellett zabalni! Egy fekete szemetes zsakba gyujtogette maganak a kajat :D
Reggel Pisti ebresztett, hozott kavet a kutrol, fincsi Franch Vanillat :)

3 megjegyzés:

  1. Drága Pretty! Nagyon örülök, hogy nyertél. Örüljetek nagyon egymásnak! :-)

    VálaszTörlés
  2. És ma elszomorítottál. Ezt kihagytad.

    VálaszTörlés
  3. Ilike
    Imadlak!!!

    Samu
    Nem akartalak elszomoritani...nyugtass meg, tudat alatt csinaltam...?

    VálaszTörlés