2010. február 15., hétfő

Valentin nap

Este Valentin napi buliban voltam. :)
Megismertem nehany itteni magyart, egy egy meg a pocakbal lako babocat, a 4D-s keprol, O lesz Sophie baba. A kepen konyokolt, meg kell zabalni, annyira cuki volt! :)
Jo hely az a Vida. Semmivel nem volt masabb, mint mas buli. A mai napot sem eltem meg kudarcnak egyedul, de az mat megvolt karacsonykor.. akkor igazan melyponton voltam... a kozeli baratok tudjak igazan. De nem hagytak magamra, volt aki telefonon, de megis velem volt, a kozeliek pedig jottek 24 ejjel. Igen, egyutt vagyis Ok diszitettek fel a fat, az en vezenyletemmel. Nem hagytak magamra, mikor nagy szuksegem volt Rajuk. Igazabol a sors furcsasaga, hogy talan koszonettel rartozom Gerynek, hiszen miatta lettem ujra eros.. TAlan igen. Igaz, hogy elnyerte melto jutalmat mielott kijottem, de megsem erzem jobban magam, talan nekem jobban faj, mint Neki. Nem ereztem magam tulsagosan egyedul ma. Igaz tegnap mondtam anyanak,mert ratusszentett a gondolatomra, hogy iden nek kapok meglepit... de megsem lett igaza, mert az en Samukam meglepett, pedig nem is tudta! :) Orultem nagyon!
Jovo szombaton hazi buli lesz, kimarad az a poker is... szulinapot fogunk unnepelni, epp elobb vitattuk meg anyaval, hogy csinalunk tejszines epertortat az unnepeltnek. Igaz en meg nem is ismerem. :)
Utana szombaton elvileg nalunk lesz a poker :) Az is jo, mar gondolkodunk, milyen eteleket keszitsunk :D
Ha minden igaz, akkor szerdan megyunk az autokiallitasra. Izgatottan varom mar!! :)

1 megjegyzés: