2010. február 12., péntek

Sudbury utan..

Hulla faradtnak erzem magam... Elozo ejjel olvastam, 2 ora alvas utan indultam utnak Sudburybe. 800km oda-vissza, gyonyoru tajon at. Indian teruleten mentunk keresztul, persze indiant nem lattam, viszont a kis szobrocskaikat igen, amiket az ut mentem allitgatnak fel a sziklak tetejere, hogy vigyazzanak az uton kocsikazokra. Mi Manitou szobroknak hivjuk oket :) Hazaertunk es hulla faradtan fekudtem le, de nem aludni, hanem olvasni, hogy vegre kiolvassam a konyvet es megtudjam ki az idult! Persze az ironohoz hiven nem kis meglepetes ert.. kiolvastam es elnyomott az alom, ma 1/2 12kor anya kopogasa ebresztett a felalombol.., hogy keljek, megyunk ebedelni a Mandarinba. A Mandarin egy kinai etterem, ahol nem csak kinai kajak vannak, hanem minden ami szem-szajnak ingere. Fix osszeget kell fizetni, amiert svedasztalrol valogathatsz etelt magadnak, annyiszor es annyi felet, amennyi csak beled fer. :) Finomak voltak a gyumolcsok es a fagyi is, de ami nagyon megfogott, az az epres banan volt! Fergeteges ize volt! Azt meg meg sem emlitettem, hogy egy hatalmas uveglappal elzart kalitka mellett kaptunk asztalt, amiben vagy 8-10 Rozella szeru papagaj lakott. Azonnal osszebaratkoztam kettovel es kozoltem, jonnek velem haza.. Hat igen, szivesen hazahoztam volna oket. Emlegettuk Rikit is, hisz nem lehet feledni Ot, nem is szeretnem. :) Kis rosszasag. De Csoffi akkor is nagyon hianyzik...most mar talan el tudnek turni masik ciccet a haznal. Egy igazi gyonyoru perzsat. Bar Csoffi mas volt, mint a tobbi cica. O volt az en kis Csoffadtom. Picurnak szopizni sem tudott, szemcsepegtetobol etettem. Nem csoda, hogy hozzamnott. Persze megszerette mindenki, igy nem is szegultek ellen, mikor mondtam, nem ajandekozzuk el, O az en cicam, marad velunk. Kis nyunyokam, amint leultem, rogton az olemben volt. :) Jocskan volt benne perzsa ver, a temperamentuma azonnal elarulta. Miutan elutotte az az allat, nagyon-nagyon csunyakat kiabaltam az elkovetore.. meg szerencse, hogy bizonyos dolgokat reg gyakoroltam... mivel koztudott, hogy boszorkany vagyok. :) Haragom nem csillapodott, ahogy Csoffi hianya sem. :*( Hogy ez most hogy jutott eszembe?? Nem tudom. Sokat gondolok Ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése