2010. február 15., hétfő

Nosztalgia

Erre emlekeztek???

"2009. október 28., szerda

FILM UTÁN (This Is It)

Hááát még mindig extázisban vagyok, pedig már hazaértem... EZ a film, ezt nem elég egyszer látni, ez kell nekem!!! Még nagyon sokszor meg szeretném nézni!! Ez az ember egyszerűen csodálatos!! A film jól fel volt építve! és egy eddig ismeretlen arcát ismerhettük meg MJ-nek- így becézik a filmben. Annyira kerek, semmi hiba nincs benne azon kívül, hogy hamar vége lett... Elkezdődött a film, olyan némaság ült a teremre... még a táncosok kiválasztásánál is ott volt!! ÚGy állították be, hogy tartózkodó, nem megy az emberek közelébe, stb. Hát ez nem igaz!! A táncosokkal olya közvetlen volt, átölelte őket, megsimította... EGyszerűen hihetetlen, hogy milyen hangulatban készültek a koncertsorozatra.. Mint egy nagy család! Mj- is ezt mondta nekik, mikor hétvége előtt megköszönte a munkájukat! Hatalmas élmény volt látni ezt a filmet!! Aki szereti Jackot, mindenképp nézze meg, hatalmas élmény! AA Thrillerhez 3D-s kisfilmet forgattak, ami a kivetítőn ment volna a szám alatt... és az Earth Song-ra is nagyon jó új kisfilm készült!Az a kislány.. És sok megható mondat MJ-től. Pl. az Earth Song előtt elmondja, hogy Ő mennyire tiszteli a természetet és most mentsük meg a Földet, amíg még lehet, mert néhány év múlva már késő lesz és mind odaveszünk... annyira Más, mint ahogy eddig ismertem! Újra és újra meg szeretném nézni! Átélni ezt az élményt!!"

Szoval buszken mondom, hogy azota bizony hatszor lattam! De meg ujra meg fogom nezni, mert erdemes!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése