2010. február 24., szerda

Nem sok minden tortenik a napokban.. Tegnap szakadt a ho, fagyott is ra szepen az utakra... anyaek 3ora alatt ertek haza a varosbol, ami amugy 30-40 percet venne igenybe. Ma is esett, de nem tul sok. Vegre ma sikerult beszeln em kicsit Monikaval, mindjart jobb a kedvem! Hianyoznak mar! Azert az utobbi idoben nagyon sok idot toltottunk egyutt, tamogattuk egymast mindig. Ma vagyok itt egy honapja. :) Meg eleg sok idom van, ezalatt barmi tortenhet... a szammisztika szerint iden merjek akarni, ne "szeretnek", mert az en evem van, a nagy vagyak eve. Remelem igy is lesz. :) Lacelt elkerultem msn-en -sajna. Pedig ra ferne egy gatyaba razas, ugy erzem... de tudom anelkul is eros! Samuval ezer eve nem beszeltem, remelem jol van... remelem tevedek es nincs megzuhanva.

6 megjegyzés:

  1. Ha nincsen Pretty, akkor Hózentróger a férfinak! :D

    De még is jobb lett volna egy prettys gatyábarázás :)))

    VálaszTörlés
  2. Ma leszel? (Nekem elődleges most a biológiai órám helyreállítása úgyhogy ezért nem voltam :((( )

    VálaszTörlés
  3. En beneztem msn-re, de talan vegre sikerult aludnod mert nem voltal bent. :)

    VálaszTörlés
  4. Szivem, MSNen elkerüljük egymást (vagy nem keresel), IWIWen nem írsz, emailt nem kapok tőled, csak amikor a slideshowt akartad csinálni, de akkor is írtál, hogy megoldottad... itt vagyok, olvasom a blogod, csendben figyelek. Meghúzom magam a sarokban.

    A lelki világommal pedig mindne tökéletesen rendben van.

    VálaszTörlés
  5. Samu Edesem!
    Magadtol nem tudsz potyogni nehany sort??
    Igaz en is csendben olvaslak Teged.. :)
    Ugy varom mar Domborit!!
    Msn-re mindig keson jutok be, mert ezen a gepen nincs is msn.. anya ferje nem akar ra-mert ez az "irodai" gep.
    Orulok, ha minden ok, csak az egyik bejegyzes miatt... ne ijesztgess!

    VálaszTörlés
  6. Lacel!
    Meg jo, hogy most a biologiai orad helyreallitasa az elsodleges! Mar eppen ideje lenne, ha kiokoskodnanak valamit a dokik vagy adjak szepen vissza a diplomajukat! :)

    VálaszTörlés